HIIT

Треньор: Тина

Идеята е да се направи основен цикъл на забавена работа в порядъка на 50% от работния капацитет, например ако атлетът е способен да тича 200 метра за 22 секунди, в рамките на "почивния" цикъл може да ги премине за 44-45 секунди. В рамките на натоварващата серия обаче той е длъжен да измине разстоянието на 80-90% от капацитета си, т.е. в порядъка от 25-28 секунди. Този цикъл следва да се преповтори от 6 до 10 пъти до края на тренировката. Разстоянията, които съм дал тук са примерни и служат за илюстриране на идеята; конкретната тренировка може да е структурирана по различен начин. В оригиналния вариант съотношението на работни/възстановителни периоди се измерва във време и е в пропорция 2/1. Т.е., на всяка 1 работна минута се редуват 40 секунди усилен спринт към 20 минути бавно тичане.

    За Актуална информация следете Фейсбук Страницата

  • Понеделник
  • Вторник
  • Сряда19:30 - 20:30
  • Четвъртък
  • Петък
  • Събота
  • Неделя17:30-18:15

Нашите партньори